I dnes má stále ještě velké množství lidí vlastní internetovou stránku. Je jasné, že značná část z nich chce, aby byla také hojně navštěvovaná, a to konzistentně. Nestojí o to, aby měla krátce po svém založení mnoho návštěvníků, avšak jejich počet velmi rychle poklesl. Pokud se chceme tomuto trendu vyhnout, je potřeba, abychom se o náš web dobře starali. Co to ale přesně znamená? V první řadě je zde otázka, jak často přidáváme na náš web nový obsah. Zlatým pravidlem je, že i když máme co říci, neměli bychom vše zveřejňovat najednou. Je mnohem lepší si své informace rozdělit a dávkovat je postupně. Tak budeme mít vždy co sdělit svým čtenářům.
Dále bychom se měli se svými čtenáři bavit, buď prostřednictvím fóra či komentářů na našem webu. Tak budou vědět, že na ně myslíme, a dostaneme tak také užitečnou zpětnou vazbu. Ta nám může říci, co bychom mohli zlepšit, abychom si udrželi vysokou návštěvnost, případně si ji ještě zvýšili. Záleží však také na vzhledu naší webové stránky. I ten musí nejen odpovídat obsahu, ale také se v průběhu času měnit. Jistě, říká se, že když něco funguje, neměli bychom to měnit. Avšak stále stejný vzhled webu začne návštěvníky brzy nudit. Jistě, není nutné jej každý den radikálně měnit, avšak drobné úpravy jednou za čas rozhodně nejsou něčím, co může našemu webu hodně pomoci.
Samozřejmě je nutné také mít vlastní vizi o tom, jak by naše internetová stránka měla vypadat, a toho se držet. Je nutné uvážit obsah a sladit jej s formou. A také je dobré se seznámit se základy psychologie. To se může zdát zvláštní, avšak není rozhodně dobré podceňovat to, co nás může naučit. Díky ní můžeme totiž uplatnit určité triky, které nám zajistí vyšší návštěvnost.
Důležité však je, abychom poslouchali mimo jiné také vlastní rozum. I zde bychom měli mít na paměti, že méně je někdy více. To platí jak o vzhledu, tak i o úpravách, které děláme.